Forum Forum klasy d Strona G│ˇwna Forum klasy d
Krˇtki opis Twojego forum [ustaw w panelu administracyjnym]
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   U┐ytkownicyU┐ytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂciZaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci   ZalogujZaloguj 

ja sie wlasnie zwazylam i mi wyszlo 5 kg przez tydzien wskut

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum klasy d Strona G│ˇwna -> FAQ (FKD)
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla




Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 718
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Pi▒ 5:46, 11 Kwi 2014    Temat postu: ja sie wlasnie zwazylam i mi wyszlo 5 kg przez tydzien wskut

szkoda
[link widoczny dla zalogowanych]
Pozdrawiam. nic sie nie dzieje w tym topiku.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
ariam jakie niestety male jest piekne kiedys mialam z tym problem jako nastlatka jakies smieszne buty na koturnie itp wygladalam jak oszolom i co dziwne nigdy nie mialam niskiego faceta zawsze sami wysocy nikomu to nie przeszkadzalo i ja w koncu zaczelam dostrzegac zalety moj maz moze nosic mnie na rekach i jest z tego powodu zachwycony zawsze trzeba doszukiwac sie samych pozytywow smieje sie, ze jak schudne to bedzie musiall mnie szukac w lozku, ale ja odpieram argument, ze poznalismy sie jak wazylam niecale 50kg i problemu nie bylo
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Malwina_Toru┼ä dzi─Öki wypr├│buj─Ö ten Sedomix, bo wyczyta┼éam ,┼╝e jest bez recepty ale skoro 2 tabletki Bellergotu nie pomagaj─ů to nie wiem czy co┼Ť s┼éabszego pomo┼╝e..ale na pewno kupi─Ö. [link widoczny dla zalogowanych] o doktorze polaku s┼éysza┼éam te┼╝ raczej dobre rzeczy.
Nie chc─Ö tego ch┼éopaka ods─ůdza─ç od czci i wiary, bo go nie znam, ale jak w kt├│rym┼Ť po┼Ťcie napisa┼éa┼Ť, ┼╝e poinformowa┼é Ci─Ö, ┼╝e ma dziewczyn─Ö Polk─Ö po to, aby┼Ť poczu┼éa, co to znaczy dzieli─ç si─Ö z kim┼Ť drog─ů osob─ů- sorry , ale ja us┼éysza┼éam taki sam tekst, czy to zbieg okoliczno┼Ťci?. Obawa zwi─ůzana z warunkami przyj┼Ťcia na ┼Ťwiat cz─Östo pierwszego dziecka to nie histeria. Przy prawid┼éowym doborze ilo┼Ťci m─Ö┼╝czyzn, kiedy ostatni z nich osi─ůgnie sw├│j orgazm, ten pierwszy powinien ju┼╝ by─ç zdolny do kolejnego zbli┼╝enia z kobiet─ů. Druga sprawa to fizjologia - bezsenno┼Ť─ç mo┼╝e mie─ç wiele przyczyn i tak naprawd─Ö najpierw trzeba je zdiagnozowa─ç, a potem leczy─ç. Je┼Ťli chodzi o rolki to tez chodze sama ... [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] Mo┼╝e znajdzie si─Ö co┼Ť o was, dla was. sprawi, ┼╝e dziewczyna b─Ödzie wygl─ůda─ç o wiele szczuplej? anakonda---badanie kosztuje ok 200zl.ja placilam 230 zl ale mysle ze warto bo wiedzialam na czym stoje.z tym wynikiem biegiem do ortopedy i szybciutko zabieg jeden potem po 3 m-cach 2. Trzymajcie si─Ö! pojde do wrozki, a noz, cos ciekawego oby nowego sie dowiem i ..... Wyslalam ci wiadomosc. nie zerkam na boki.....i chyba?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Szkoda, ze wieku mi nie zdradzisz.
[link widoczny dla zalogowanych]
- przedluzonej trwalosci lakieru
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

W dzień muszę spędzić zawsze kilka godzin przed komputerem, na mailu i telefonie itd...poza tym dom...
[link widoczny dla zalogowanych]
Cena: Bralam meridie
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
zapraszam na stron─Ö, gdzie jest demo, kontakt oraz galeria
[link widoczny dla zalogowanych]
Nie mam dzieci i narazie sie nie staram , ale wg.zdania mojej lekarki jest na tyle na chwile tera┼║niejsz─ů w porz─ůdku ,ze nie powinno byc problem├│w,
[link widoczny dla zalogowanych]

Wiem, ┼╝e w moim salonie urody, wszystkie zabiegi wykonywane s─ů urz─ůdzeniami Glam Beauty. [link widoczny dla zalogowanych] W konsekwencji znika gro┼║ba zawa┼é├│w mi─Ö┼Ťnia sercowego oraz wylew├│w krwi do m├│zgu i jednocze┼Ťnie wzrasta immunologiczna odporno┼Ť─ç ca┼éego organizmu.
Wygl─ůdaj─ů bardzo naturalnie choc jest znacz─ůca r├│znica wizualna. ale najgorsze jak sie panienka ubierze w lawendowe materialowe obcisle spodenki rozowa obcisla bluzeczke i niebiesciutki sweterek... php?cPath=&products_id=720 to jest tanie i my┼Ťl─Ö, ┼╝e warte kupienia, mo┼╝na od razu kipi─ç np 10 sztuk i si─Ö op┼éaci Poniedzialek,. Zuzia lalka nieduza===> no c├│┼╝... [link widoczny dla zalogowanych]
Endi a pisze na USG wielko┼Ť─ç p─Öcherzyka czy nie powiedzia┼é Ci lekarz ten ciemniejszy material ktory wyjdzie spod spodu moze fajnie wygladac, na pewno lepiej niz haft na ktory pewnie nie mozesz juz patrzec Ja jestem w 15 tc, badania w kierunku toksoplazmozy zrobi┼éam z w┼éasnej inicjatywy...i co si─Ö okaza┼éo...IGG 300 ml/IU, IgM-dodatnie, po kilku tygodniach ponowi┼éam badanie w klasie IGG-wynik- 255 ml/IU. 1000z┼é u chirurga plastycznego, dermabrazje trzeba powtarzac kilka rzy wiec tez cos kolo tego wyjdzie, moze nawet wiecej. Ka┼╝dy organizm inaczej spala zb─Ödny t┼éuszcz. [link widoczny dla zalogowanych] zny-2w1-gwarancja-24mce-i3153534260.html )
[link widoczny dla zalogowanych]
Co stosujecie z rana, żeby pozostał efekt loczków?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Powinnam wpa┼Ť─ç w g┼é─Öbok─ů depresje przy Was...
Czy g┼éod├│wka leczy te┼╝ tych, kt├│rzy maj─ů problemy w┼éa┼Ťnie z ┼╝o┼é─ůdkiem?
http://allegro.pl/item513121613_orbitrek_magn etyczny_energetic_kolo_5kg_bk7569.html

Podejrzewam ze p.
[link widoczny dla zalogowanych]
A jesli nie jestes tak wymagakjaca to - uzywane w bdb stanie bez wiekszych problemow kupisz za kilkadziesiat zl - poszukaj na allegro
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
no niestety ale tak─ů mamy s┼éu┼╝b─Ö zdrowia
Wiem ┼╝e tu piszecie g┼é├│wnie o tej nieusuwalnej czerni, ale mo┼╝e kt├│ra┼Ť z Was mia┼éa kiedy┼Ť podobny problem albo chocia┼╝ wie co z tym cholerstwem zrobi─ç???
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
temu m─ů┼╝ wyszed┼é z domu, chcia┼éam sobie pospa─ç jeszcze, ale spojrza┼éam na ┼Ťcian─Ö...
Mamy wolny rynek, nikt ci nie kaze zatrudniac kobiet.(....)Nie moze tak byc ze kobiety musza wybierac:

C├│┼╝, przekonam si─Ö we wtorek [link widoczny dla zalogowanych] Jest on w stylu jakby poprzedniej epoki.
olewam rzeczy, na kt├│re nie mam wp┼éywu. Uprzejme spojrzenie i u┼Ťmiech znacz─ů cz─Östo wi─Öcej, ni┼╝ udana rozmowa. Poza tym sa kserokopie orzeczen lekarskich w sprawie schorzen tzw .nieuleczalnych i kolejne po okresach golodowania,wyniki przeswietlen i badan USG.Facet zaczal swoje glodowki jak mial cos ok 75 lat Nigdy nie byl w zadnych osrodkach ze zorganizowanymi glodowkami, robil wszystkie samodzielnie w domu. witam tak┼╝e wrasta mi si─Ö paznokie─ç tylko ja mam jeszcze problem z dzikim mi─Ösem nie radze moczy─ç tego palca bo tak w┼éa┼Ťnie zrobi┼éam i to dziadostwo mi wyros┼éo juz mia┼éam zrywany paznokie─ç z 15 raz i d**a znowu sie wrasta i znowu wyros┼éo dzikie mi─Öso juz mam tego do┼Ť─ç po prostu Tatra jest, z tym ┼╝e w Eurocashu i sieciach bo oni maj─ů pierwsze┼ästwo w dostawach z browaru. [link widoczny dla zalogowanych]
┼Üciskam Ci─Ö cieplutko, kiedy┼Ť musi si─Ö uda─ç, trzymam mocno kciuki! M├│j kolega te┼╝ nie wie ile bedzie jeszcze czeka┼éa na wyrok. s┼éoneczko a za 2 tygodnie do pracy. Czy b├│l gard┼éa i gor─ůczka mo┼╝e by─ç spowodowany znieczuleniem?? A i jak co to ka┼╝dy m├│wi ┼╝e mam pi─Ökne imi─Ö a do Asi ka┼╝dy m├│wi ┼╝e ma zbyt popularne wi─Öc NarQ i ┼╗agnam Panie czyli Zdziry !~~~~~~ ~~ Je┼Ťli chodzi o skutki uboczne to po drugiej L czu┼éam si─Ö fatalnie, by┼éo mi okropnie zimno,oczy piek┼éy a nawet mia┼éam zaburzenie widzenia. Licz─Ö na sensowne odpowiedzi
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Nie!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Jest to kwestia indywidualna ka┼╝dego organizmu i zdolno┼Ťci do trawienia.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

ten - [link widoczny dla zalogowanych] er-5g.html Naprawdę ułatwia modelowanie paznokci i kosztuje grosze.
[link widoczny dla zalogowanych]
A maj─ůc 14 lat 150 z┼é to by┼éo dla Ciebie ma┼éo ?! ja tam mam takie jasne b.
[link widoczny dla zalogowanych]
T┼éuk─Ö tylko do g┼éowy, ┼╝e musi robi─ç wszystko z g┼éow─ů bo o nieszcz─Ö┼Ťcie za p├│┼║no i niech ma na wzgl─Ödzie to, ┼╝e mam j─ů jedn─ů - to takie zdanie na poczucie winy dla niej i motywacja do u┼╝ywania m├│zgu.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
lat mam 21.
Febe, zrob sobie od razu CV Europeo (na stroncewww.moduli.it mozesz dostac jego ladny wzor do wypelnienia), bowiem jesl latwy i teraz praktycznie pracodawcy takiego zadaja, dla nich tez latwiej.
Witajcie!
[link widoczny dla zalogowanych]
nast─Öpny dzie┼ä a ja coraz bardziej szcz─Ö┼Ťliwa ...

A narazie z aktualnych Salon├│w moge poleci─ç Berendowicz & Kublin w Katowicach na Ul. [link widoczny dla zalogowanych] uff rozpisa┼éam si─Ö, mocno Was ┼Ťciskam, bardzo mi pomaga Wasza obecno┼Ť─ç na forum, staram si─Ö trzyma─ç, ju┼╝ 3 tygodnie
Just listen to the rhythm of a gentle bossa nova nie jest prawd─ů to ,┼╝e ma┼Ťci─ů tribiotic powinno si─Ö smarowa─ç . Chcialabym wreszcie sobie zrobic taka ksiazeczke, bo wakacje sie zblizaja a moglabym sobie dororbic w jakims ogrodku w krakowie bo jest multum ofert... Nic mi si─Ö nie chce. Elaaaalaaaa - wydaje mi si─Ö, ┼╝e na tym orbim b─Ödziesz robi─ç ma┼ée kroczki, a to bardzo niewygodne [link widoczny dla zalogowanych]
jaki mialas rodzaj ostrzykiwania ? jestem bardzo zadowolona i szcz─Ö┼Ťliwa bo czuje sie troszke lzejsza rzeczywiscie energii mia┼éam za trzech nawet nie wiem sk─ůd ... Ja czu┼éam si─Ö ┼Ťwietnie ale nie chcia┼éam robi─ç tego kosztem pracy. Przez 3 tygodnie na moim koncie znalaz┼éo si─Ö 9440zl. Mi sie to imie nie podoba. Jeszcze wi─Öksza pora┼╝ka!!!!!!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
Dali mi dzieci─ůtko na r─Öc─Ö .
[link widoczny dla zalogowanych]
Pozdrawiam
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum klasy d Strona G│ˇwna -> FAQ (FKD) Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach

fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin