Forum Forum klasy d Strona Gwna Forum klasy d
Krtki opis Twojego forum [ustaw w panelu administracyjnym]
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UytkownicyUytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj si, by sprawdzi wiadomociZaloguj si, by sprawdzi wiadomoci   ZalogujZaloguj 

Większość kobiet z nimi żyje, niektóre nawet nie wiedz

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum klasy d Strona Gwna -> FAQ (FKD)
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Autor Wiadomo
Juukla




Doczy: 25 Sty 2014
Posty: 718
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland

PostWysany: Pi 20:59, 04 Kwi 2014    Temat postu: Większość kobiet z nimi żyje, niektóre nawet nie wiedz

zdecydowanie wole polske i gdzyby nie moj luby to napewno bym w niej zostala, albo przynajmniej bym do niej wrocila.
[link widoczny dla zalogowanych]
ich prostowałalm przez jakiś okres ./.. Tzn.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Porozsylaj zdjecie blizny jeszcze do innych chirurgow, na pewno ktorys Ci w koncu pomoze [link widoczny dla zalogowanych] Roznica jest widoczna na niekorzysc terazniejszej Edyty.
Suplementy: staram sie zeby seks byl ten raz w tygodniu jakos, jak mija tydzien to pytam sie faceta- chcesz dzisiaj czy nie? Jest tyle dostepnych testów na rynku że już dwa dni po terminie spodziewanej @ można byc pewnym, poza tym zawsze jest badanie Beta HCG ( tylko 30 zł i popołudniu ma się wynik np w DIAGNOSTYCE). Z pęknietego pęcherzyka w jajniku formuję się ciałko żółte. Czasami uda mi sie wyplynac chociazby wyobraznia poza granice metropolii. [link widoczny dla zalogowanych]
i bardzo za to dziękuję . Witajcie glodowkowiczki mnie tam zel nie pomaga-wygladaja na nieuczesane-ja bym nie chciala miec siana tylko ladne wloski-jedwab tez nie pomogl Czytałam też,że nie zawsze resekcja się udaje, czy ktoś z was orientuje się co może wpłynąć na niepowodzenie tego zabiegu? juz Fabienne i Xaviera, chce dla odmiany nazwac swoja nowa coreczke Etienette Regine ja ma skrot 2,5 i gdyby nie koslawosc kolana nie robionoby mi operacji i ilizarowa ale tak bedzie najlepiej.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

on22 - tez mysle, ze tu jest fajnie, ale czasem miesiacami nawet nie wchodze, bo wszystko rozbija sie o wtajemniczone rozmowy w kolkach wzajemnej adoracji z czego akurat nie czerpie zadnej przyjemnosci ..
[link widoczny dla zalogowanych]
dzięki za pomoc ale to niestety nie jest piosenka Queen więc szukam dalej jak by ktoś wiedział co to za utwór dajcie znać...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Zycze Was wszystkim cudownego weekendu!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

dlaczego tak uwazasz...pisze powaznie?a do jakiego stylu pasują takie paski??? [link widoczny dla zalogowanych] moze coś było zdrada jakaś.
No, to do zaś...!! 12. Tomek i Krzysiek co noc śnią mi się! Na kolację możesz sobie zrobić pieczonego ziemniaka z masłem. Witam, [link widoczny dla zalogowanych]
(1 faza spalanie) trzymajcie się. Jestem na Meridii od 1,5 miesiąca. [15.03] 08:43 zwariowana ciupaska ja też teraz mam zrobiony manikiur hybrydowy fajna sprawa, moja kosmetyczka używa soak off star nails. Na drugi dzień z rana pielęgniarka przyniosła mi szpitalną koszulę w którą musiłałam się przebrać- pod nią zostały mi tylko gatki.Otrzymałam tabletkę na uspokojenie i leżałam na łóżku czekając aż mnie wywiozą na blok operacyjny. Niby przykładem tego jest Kristina Rei bo z malutkich ust zrobiła wręcz ogromne...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

No to nieźle.I tak mam liche włosięta,które próbuję usilnie zapuścić.Jeszcze jak z wago spadnę to już nic ze mnie nie zostanie
[link widoczny dla zalogowanych]
może leczycie sie same i same sobie dopowiadacie te śmieszne pierdoły - ech i po co ja tu wchodziłam ?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
U mnie ogólnie już dobrze,chociaż jeszcze śpię na wznak,wsparta na 2 poduszkach;próbowałam leżeć na boku(jak zwykle),ale obawa o szwy kazała mi na- tych-miast wrócić do pozycji na wznak,nie ma co szarżować.Głowa do góry ,Olala,są zdecydowanie gorsze operacje niż usunięcie tarczycy.Trzymaj się,pozdrawiam serdecznie - dan47.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Dzięki,Julii.Ten artykuł czytałam. [link widoczny dla zalogowanych] objawy generalnie mam takie jak wiekszość z was.
Ukrainki przedstawiaja sie czesto jako Polki i psuja nam tym opinie. Tu mam pracę, rodziców, swojskie klimaty. Chce schudnąć i to już postanowione. No kurcze, dziewczyno, nie zaniedbuj nas tak! Jestem w 28 tyg ciąży z usg wynika że bedzie parka,bardzo się cieszę bo mam już10 letniego synka.CHciałabym nawiązać kontakt z kimś kto również się spodziewa bliżniąt,napewno znajdziemy wspólny temat.Pozdrawiam wszystkie mamy bliżniaków! [link widoczny dla zalogowanych]
A gdzie reszta dziewczyn? ale... jak nie bedzie cie w domu. Fafrelka jestem obeznana w nazwach laserów nic poza tym niestety. Regine idzie to mniej wiecej tak: up
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

np .podraznienie mechaniczne wywolane przez czasteczki pozywieniastykajace sie z podrazniona powierzchnia,
[link widoczny dla zalogowanych]
Zależy mi na piosence typu :hip hop
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Japan bardzo dziękuję za odpowiedź. [link widoczny dla zalogowanych] Dziękuje
On uważa że nie będzie się zabezpieczał.Jeżlei ona się nie zabezpieczy-to jej problem.Stąd kolejne ciąże.Teraz,kiedy urodziła im sie córka,on był bardzo niezadowolony.Oczywiście dlatego,że to córka-liczył na 3-go syna!!!! Były nierówne i w ogóle. chce w końcu być laseczką 3.Love Hurts. Trzeba uważać, żeby za bardzo nie rozrosły się mięśnie kapturowe. [link widoczny dla zalogowanych]
Śpiewa tą piosenkę mężczyzna. ah tak koniec miesiąca to wszyscy ciezko pracują, jeszcze na dodatek pogoda sprzyja piciu piwa i zwieksza się ilosc pracy....buuuuu Pozdrawiam Nigdy ale to nigdy niemiałam tak oryginalnego koloru ! -----§§(_)(_)(_)(_)(_)(_)§§.......@(█ jak super, to radze odwiedzić Denique w Arkadii Dlaczego przedstawiłaś się jak Dorota Rabczewska ?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Wywietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum klasy d Strona Gwna -> FAQ (FKD) Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Moesz pisa nowe tematy
Moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach

fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin